پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره دوجداره آکاردئونی ، یکی از انواع پنجره های دوجداره، پنجره دوجداره آکاردئونی می باشد، که از دو تا هفت پانل ساخته شده که بر روی غلتک هایی نصب می شوند و به صورت آکاردئون روی هم جمع می شوند و معمولاً از جنس پلی وینیل کلراید یا آلومینیوم می باشد. این نوع پنجره ها، بیشتر برای پنجره های با عرض زیاد کاربرد دارند.

معرفی پنجره دوجداره آکاردئونی

طبقه بندی پنجره های دوجداره، معمولاً بر اساس، نحوه باز شدن و اینکه از چه موادی ساخته می شوند، انجام می گیرد. در این مقاله، بر اساس نحوه باز شدن این پنجره ها، به معرفی پنجره دوجداره آکاردئونی(Folding)  یا تاشو پرداخته می شود.

پنجره آکاردئونی دوجداره، از دو تا هفت پانل ساخته شده ( بستگی به عرض پنجره مورد نظر دارد) که بر روی غلتک هایی نصب می شوند و به صورت آکاردئون روی هم جمع می شوند و معمولاً از جنس پلی وینیل کلراید یا آلومینیوم می باشد و از طریق لولا نگه داشته می شود. در حین باز شدن، پانل های پنجره با کشیدن روی یک ریل به سمت لولاها جمع می گردند، و وقتی کاملاً باز هستند، صفحات با ظرافت بهم متصل شده تا فضای کمتری را اشغال کنند. این نوع از پنجره ها، بیشتر برای پنجره های با عرض زیاد کاربرد دارد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.