نصب پنجره دوجداره وين تك

نصب پنجره دوجداره وين تك

پنجره هاي دوجداره وين تك يكي از نمونه هاي مشهور پنجره هاي UPVC در جهان محسوب ميشود كه در كشور ما نيز از محبوبيت زيادي برخوردار بوده و در اكثر ساختمان هاي مسكوني و اداري از اين نوع پنجره استفاده مي­شود. اين نوع از پنجره ها داري مزيت هايي همچون سرعت و سهولت در نصب،امكان باز پافت آن پس از فرسودگي كامل،داراي امكان نصب شيشه هاي چند جداره، مقاوم در برابر فرسوده گي و پوسيده گي و استحكام و مقاومت بالا،قابليت نسوز بودن و… مي باشد. روش نصب اين نوع پنجره ها همانطور كه گفته شد چندان دشوار نيست و شما مي­توانيد با يك آموزش ساده خودتان اين كار را انجام دهيد. اگر چه خود شركت WINTECH توصيه كرده است كه از يك متخصص نصاب براي نصب آن استفاده كنيد اما در اينجا چند توصيه درباره نصب آن به شما كمك خواهد كرد:

  • ابتدا بايد محل نصب را كاملا تميز كرده تا اضافات ناشي از فعاليت هاي ساخت و ساز بطور كامل پاك شوند
  • اتصالات پنجره دوجداره «وين تك» با استفاده از پيچ انجام مي­شود اما بايد بدانيم كه در هر نوع مصالحي كه بخواهيم پيچ ها را كار كنيم ، مدل متفاوتي از پيچ مورد نياز است. براي مثال: در سطوح آجري از پيچ بولتكس و خودكار ، در سطح سيماني نيز از پيچ بولتكس و در فريم هاي آهني از پيچ خودكار استفاده مي­شود.
  • بعد از آنكه محل نصب را كاملا تميز كرديم ،جهت افزايش درجه عايق بندي و درزگيري دقيق آن از تزريق چسب و فوم سيليكوني استفاده مي­شود.
  • مرحله نصب شيشه دوجداره در پنجره: براي جازدن شيشه ابتدا محل نصب آن_ كه براي سطح پروفيل UPVC صورت مي­گيرد_ را كاملا تميز مي­كنيم. در اين مرحله و پيش از نصب شيشه دوجداره ، جهت تنظيم سطح شيشه از قطعه هاي تاكوز پلاستيكي استفاده مي­كنيم.بعد از آن شيشه را بر روي زير شيشه اي قرار مي­دهيم و بعد از آن زوارها را جا مي­دهيم.
  • جهت جايگزاري زوارها نياز به يك نوع چكش پلاستيكي است كه در هنگام ضربه زدن باعث شكسته شدن شيشه نشود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.